دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

بگین ببینم کدومش....

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

1-



2-


3-



4-



5-


6-




7-


8-


9-




10-


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۵
....همتا.. ..

نظرات  (۵)

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۸ .....عارفه .....
یکم اولی و سومی و اخری خوب بودن
پاسخ:
من7و5 خوبه     اونام قشنگه
۱۵ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۰ .....عارفه .....
از زرد زیاد خوشم نمیاد
پاسخ:
منم زیاد دوس ندارم اما این مدل لباسش خوشکله رنگش قشنگ نیس
من 1با2با7روخیلی دوس دارم.
خیلی خوشگلن....
پاسخ:
آره اسپرتن من خودمم دوس دارم

3و2و6و8و9 خوشگلن

یاخدا نگا کفش شماره5ولی شلوارش خوشگله

تو3اون لباس گل گلی خیلی خوشرنگه

پاسخ:
کفش شماره 5 خو خوشکله من دوسش دارم

آره 3 هم رنگش دخترونس
۱۶ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۱ امیرکبیر
به نظرمن ۱،۳،۵،۷،۸قشنگه
پاسخ:
منم 5 و 7 رو از همش بیشتر دوس دارم 

تو اینم مث هم شدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی