دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

دخترا نگا کنین....

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۴۲ ب.ظ


















ست اسپرت عاشقشم ست خودمه








Image result for ‫وسایل دخترونه‬‎




Image result for ‫وسایل دخترونه‬‎




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
....همتا.. ..

نظرات  (۱۸)

اووووووووو چه خوشکلن
پاسخ:
آررررررررررره میبینی بعدا دوباره میزارم مخصوصا اون رژا باحالن
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۹ ....همتا.. ..
عاری اینجایی ؟حالا چیکار کنیم
یاخـــــــــــــــــــــدا
پاسخ:
ینی چی یا خدا 


میبینی چه خوشکلن اوخیییییی   بازم این عکسا رو میزارم 


وایییییییییییییییی چه نازن اون ست اسپورته خیلی باحاله
پاسخ:
من خودم همیشه اسپرتو دوس دارم رژام خوشکله کفشا  اصن همشونو دوس دارم.....
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۶ امیرکبیر
بعضیاشو اصلا نفهمیدم که چیه.
پاسخ:
نبایدم بفهمی چون دخترونن
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۹ امیرکبیر
نه واقعا اون عکس چهارمی واخری چیه؟؟
پاسخ:
چهارمی وسایل آرایشه رژ و رژ گونه سایه چشمو از اینا دیگه ......

اون آخری رو اگه واقعا نمیدونی باورم نمیشه رژ لبه دیگه همه رنگی
من عاشق چیزای بدلم مامانم میگه این دیوونه طلا دوس نداره بدل میخره اگه بیای تو عروسیه لرا ینی خیلی طلا میپوشن بعد همشونم بزرگنااااااااااااااا
پاسخ:
من بخاطر ارث حساسیت زیادی که از مامانم دارم به همه بدلیجات حساسیت دارم و فقط طلا رو میتونم به خودم نزدیک کنم و بپوشم خنده داره نه؟  
چهارمی لوازم اراشیه اخری هم رژلبه
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۹ امیرکبیر
دیده بودم اخریو.اما نه همه رنگی.
پاسخ:
هههههه همه رنگی تازه این رنگای شادشه بیشترم هس
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۰ .....عارفه .....
خوشگلن اما تعداد لاکا به پای لاکای من نمیرسن
پاسخ:
هههههههه من لاک نمیزنم بخاطر نماز که میخوام بخونم اون یه مدتی هم که میتونم بزنمو مدرسه نمیزاره همیشه حنا رو ناخونم میزنم خیلی رنگشو دوس دارم
من اصن لوازم ارایشی ندارم فقط اجیام دارن تنها لوازم ارایشیم نرم کننده لبه
پاسخ:
منم یه چنتا رژ فقط دارم با لاک بابام همینام بفهمه خفم میکنه
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۳ .....عارفه .....
همتا امسال واسه روز دختر داداشم 24رنگ رژ خرید از بس من رژ دوس دارم ههه
پاسخ:
ههه همشو بزن  کوثر یه رژ داشت رنگ شرابی یکیم بادمجونی انقد خوشکل بودن 

راسی رژ 24 ساعته که هممون زدیم یادته
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۵ .....عارفه .....
دختر باس یه کلکسیون لاک داشته باشه نیاز نیست که حتما بزنه
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۸ .....عارفه .....
اره یادمه خانم سیدی فهمید اوه اوه واویلا شد
پاسخ:
ن که قایم شده بودم زیر میز
من فقط لاک زرشکی دوس دارم
چــــــــــه چیزا!!
پاسخ:
آدم شاخ در میــــــــــــــــــاره                 پسش دم در میـــــــــــــاره        بقیشم مورد داره نمیشه خوند



بابا حاج آقا ولمون کن
خخخخخخخخخخخخ
۲۵ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۹ ارمان شوقی
با حضرت عباس ایناچیه؟؟؟دومیه چیه؟؟؟چراهمش صورته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی