دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

خهخهخهخه 7 واقعیت

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ق.ظ

7 واقعیت دنیا :


1-شما نمیتوانید صابون روی چشمانتان بزنید 



2-شما نمیتوانید موهایتان را بشمارید 



3- شما نمیتوانید از بینی خود نفس بکشید زمانی که زبانتان بیرون است 



4 - شما مورد سوم را انجام دادید !



5-زما نیکه انجام دادید  فهمیدید که میتوانید اما شبیه به یک حیوان با وفا شدید 



6- الان لبخند میزنید در حالیکه  سر کار رفته اید 



7-برای دیگران share و انتقام الان را بگیرید !






سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا  سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا سیا 



شما آنقدر تنبل هستید که این 40 تا سیارو نخوندین 




شما آنقدر سهل انگار هستید که متوجه نشدید یکی از آنها سینا میباشد 



شما انقدر ساده هستید که رفتید بالا و پیدا نکردید 



من شما را سر کار گذاشتم 



دارید میسوزید



بی مزه هم خودتی



از اینکه شما را سرکار گذاشتم خوشحال باشید !



الان نفهمیدید من خوشحالو رو اشتباه نوشتم 




بازم رفتید چک کردید ولی من بازم سر کارتون گذاشتم 



هعهعهعهع   دارید میترکید 



منم فرار کنم که الان میکشینم 


بای عزیزکان 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
....همتا.. ..

نظرات  (۱۲)

لایکـــــــــــــــ.
عالی بود......
پاسخ:
مرسی   خوب سر کار رفتی نه؟   هعهعهع
خخخخخخخخخ بامزه
پاسخ:
آره دیگه من بــــــــــــــــا مزه ام خخخخخخ یهو از بس بامزه امنخورینماااا 
من دیگه سرکار نرفتم چون یه بار اینو یه جایی خوندم کلی بهش حرف زدم.هههه
اما عالیههههههههه
پاسخ:
هههههه  منم یه بار سر کار رفتم بار دوم دیگه  حواسمو جمع کردم 
من اولشو خوندم فهمیدم میخواد چی بشه اخه تو وبلاگ بزبز قندی خونده بودمش
پاسخ:
من که اینو اونجا ندیدم   خودم نوشتم حالا به هر حال هر کی خونده بد رفته سر  کار خخخخخخخ
بیشتر نوشته هاتو من تو وبلاگ اون دیدم
پاسخ:
نمیدونم والا دو تا عکسامو فقط از اونجا کپی کردم بقیشو خودم گذاشتم متنا رو هم ابنا خودم نوشتم   بجز اون نی نی یه 
حالــــــــــــا
بیا تو وبلاگ احسان
پاسخ:
هستم  
خدا بگم چیکارت نکنه همتا
پاسخ:
خخخخخخ
عالیه علی بود دستت درست
پاسخ:
 خهخهخ مرسی 
خخخ
جالب بود ...
پاسخ:
مرسی
خخخخ
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۱ رفیق خاموش
خخخخخ بامزه بود
پاسخ:
قابلی نداشت  خوب سر کار رفتین ؟؟ خخخخخ
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۴ raha !!! روانیه احساس
خخخخخخخخخخ عااالی بود. ... 

واسه اون مورد هم اگه امتحان کردم و جواب داد حتما خبرت میکنم  خخخ
پاسخ:
خخخخخخ  مرسی   حتما   خبرم کن 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی