دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

سیستم پسرا ...

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۰ ب.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
....همتا.. ..

نظرات  (۱۱)

Whatttttttt???????
پاسخ:
whatttttttttt??????  ینی چی حقیقته دیگه 
اون اولی رواصلا,اما دومی اره.
پاسخ:
خخخ نگو دیگه    بگو هر دوش واقعا اینجوریه  هههه
نخیر اولی رومن نیستم.
پاسخ:
 والا تا اونجایی که من دیدم همینطوره  حالا شاید تو فرق داشته باشی 
اره من فرق دارم.
پاسخ:
میدونم  
هر دوتاشون راسته بله اقاامیر شما خیلی مثبتین
پاسخ:
آره دیگه امیر مثبته 
من اصلا توجه نمیکنم حواسم فقط به مسیریه که دارم میرم.
پاسخ:
ایوللللل پسر خوب  خوشبحال دخترای شهرتون حد اقل از دست یه پسر راحت تر میشن
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۳ .....عاری .....
اووووووووووووووووووووه امیرو بگیرینش نخوره به دیوار
پاسخ:
هههه نه امیر مثبته این کارا نمیکنه
حواسم هست عارفه,تونگران نباش.
پاسخ:
ههههه

فقط دوس داشتم تو سایت احسان همتونو خفه کنم

یه بازی میکردم خیلی باحال بود باید یه پسرو امپول میزدم هی اشتباه میزدم خون میومد من به جای پسره جیغ میکشیدم مامانم میگفت چته دختر مگه سوسک دیدی

پاسخ:
این چه بازیه یا خدا
خیلی مسخرس شلوارشو میکشه پایین باید امپولش بزنی ولی هی تکون میخوره به خاطر همین همش امپولم خطا میرفت
پاسخ:
ویییییییییی  چه بازی بی ربطی  حوصلت میشه بازی کنی
۲۸ دی ۹۴ ، ۲۰:۵۶ .....عاری .....
پس امیر خوب حواست باشه من حوصله بیمارستان اومدن ندارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی