دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

اشتباه ...

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۱۵ ب.ظ

این اشتباه من بود که کارهای تو رو با یه "ش" اضافه خوندم 

.

.

تو به قلبم "عق" زدی و من اونو " ع ش ق" میدیدم 

.

.

تو برای دلم "ور" زدی و من اونو "ش و ر" زدن دلت دیدم 

.

.

تو اراجیف رو "عر " میزدی و من همه اونها رو "ش ع ر" میدیدم 

.

.

تو ارزش یه " آه " رو هم نداشتی اما من تو رو "ش ا ه " میدیدم 

.

.

.

......................


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۰
....همتا.. ..

نظرات  (۸)

بهترین لایکا واسه پستت که بهترین بود 
:))
پاسخ:
مرسیییی  خیلی ممنون عزیزم 
وااااااااااااااااااااااااااقعاااااااااااااااا عااااااااااااااااالی بود عزیزم
کاش دیگه از این غلطا نکنیم
پاسخ:
خخخ خریم دیگه از این غلطا رو یه بار میکنیم باز دو روز بعد یادمون میره 
قابلی نداشت خیلی ممنون بسه دیگه دست نزنید.
پاسخ:
آره راس میگه اینهمه خجالت ندید آجیمو خخخخخ
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۰ ❤❤ پسر خوب ❤❤
عاااااااااااااااااااالی
لایک
پاسخ:
ممنون
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۴ امیرفرهنگ غلامی اوریمی
FULL LIKE
پاسخ:
ممنون 
قشنگ بود
پاسخ:
:))
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۵۳ مهســـــــــــــا ...
افتضاح قشنگ بود...
پاسخ:
قابلی نداشت  ...    (^--^)
فکر می کنم همین "ش" ها رو برای دنیا هم گذاشتیم که با این همه کمی و بی ارزشیش، ما مدام توجیهش می کنیم و عاشقش می شیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی