دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

آنگاه که

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

آنگاه که غرور کسی را له می کنی، 

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، 

آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، 

آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، 

آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، 

آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، 

می خواهم بدانم،

دستانت رابسوی کدام آسمان دراز می کنی تابرای 

خوشبختی خودت دعا کنی؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۷
....همتا.. ..

نظرات  (۱۰)

حوصله ندارم بخونم فقط میگم ههههههههههههگخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
خوشکله بخون حرفه دل خیلیاس وهمچنین خودم
من که نفهمیدم چی شد فقط میدونم اولش انگاه بود هههههههههگهههههههه
پاسخ:
ینی متوجه منظور ش نشدی
اره توجه شدم اول همش انگاه بود
پاسخ:
هخخخخخخ 
از دست تو سایی
از پای تو همتا
پاسخ:
وااااااااااااااااای یخ نکنی 
چه قد تو باحالی  دختر
واقعا یخ کردم تو اتاقم ادم یخ میزنه بخاری هم اصن فایده نداره
پاسخ:
برو زیادش کن پتو هم بده دور خودت
من از سرما بیشتر خوشم میاد بخاطر همین دوس دارم سردم بشه میدونستی من مرض دارم
پاسخ:
نه عزیزکم الان فهمیدم 
من شدیـــــــــــــــــــــــــــــــد سرماییم 
دروغگو دروغ نگو انگاه فهمیدم که تو دروغ میگویی هههههههگهههههه انگاه
پاسخ:
دروغ نمیگم واقعا سرماییم

سرمایی جون بله میای بریم نمیام خسته میشی نمیشم وای وای وای

پاسخ:
چقد تو قر میریزی      چه پروو چه ریزی 
خوشکل منی تو ناز گل       من عزیز منی تو     بقیش چی بود

وای وای وای   بیا دستا بالا حالا همه وسط 
سایی واسه شروع چطوره
بد نیس بیشترشو اشتباه خوندی
پاسخ:
درس حفظ نیسم
من یه بار یه اهنگو گوش بدم زود حفظم میشه
پاسخ:
برو امیر کارت داره تو دومین مطلب آزمایشی

من خیلی وقته اینو نگوشیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی