دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

زیبا حرف بزنیم ....

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ق.ظ

زیبا حرف بزنیم    


کلمه میتواند 

تو را مشتاق کندمثل  :"دوستت دارم "

تو را ویران کند مثل :"از تو بیزارم "

تو را تلخ کند مثل :"خسته ام"

تو را سبز کند مثل:"خوشحالم "

تو را زیبا کند مثل :"سپاسگذارم "

تو را سست کند مثل :"نمی توانم "

تو را پیش ببردمثل :"ایمان دارم"

تو را خاموش کند مثل :"شانس ندارم "

کلمه میتواند تو را آغاز کند مثل از همین لحظه شروع میکنم

 از همین نظقطه تغییر میکنم

از همین دم یک طرح نو میزنم

میتوانم 

میخواهم 

میشود 

....................................................................................

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
....همتا.. ..

نظرات  (۲)

من نتونستم زردا رو بخونم اما بقیش خوشگل بود
پاسخ:
اِ    چرا نتونستی بخونی  معلومن که  
یکم چشمام درد گرفت دیگه ولش کردم
پاسخ:
میشه بخونیا حالا به هر حال  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی