دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

..... Pit bull

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

عاشق این آهنگم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۸
....همتا.. ..

نظرات  (۳)

بد نیست,خوب میخونه.
پاسخ:
 من که این آهنگو خیلی دوس دارم    امیر چن وقته که بهم چنتا آهنگ پیشنهاد میکنی  سلیقتو شناختم  معمولیه از اینجور آهنگای تند زیاد خوشت نیاد
نه من همه مدل اهنگ گوش میدم ولی اون اهنگارو خیلی دوست دارم
اهنگ هایی هم که تند میخونن روبعضیاش رودوست دارم.
پاسخ:
آهان  
وای همتا سلیقت عالیه.

(الکی مثلا)
پاسخ:
ههههههه  یخ نکنی     بامزه    اتفاقا سلیقم عالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی