دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

نماز صبح ....

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
....همتا.. ..

نظرات  (۷)

۲۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۹ حسین باقری
سلام...ویژگی های یک یار از زبان استاد سید حسن علوی در وبلاگ من.یاعلی
هه شیطون اگه منوببینه الفراررررررر.
پاسخ:
چرا هی میگی اگه دیگه خودت یه پا شیطون باشی
اخه من شیطون رو نیمه جون میکنم.
پاسخ:
برا چی چطوری به منم بگو صب خواسم پاشم نترسم 
نه نمیگم این یه رازه بین منوشیطون.
پاسخ:
بگو تا منم صب دیدمش سکته نکنم یا خودت بیا باش صحبت کن صب بالا سر من نیا 
باید بلند شی,وگرنه کاری از دست من ساخته نیست.
پاسخ:
خو اگه پاشدم شیطونه میخورتم  برو یه چیزی به شیطونه بگو بالا سر من نیا
توبلند شو.من خودم باهاش صحبت میکنم.
پاسخ:
باشه بلند میشم اما دیدمش دوباره میرم میخوابم  ههههه
درباره شیطون درس حرف بزنین اخه دوست منه
پاسخ:
  واااااااااااااااا همتون با شیطون دوستین چرا پ سفارش من بکنین صب بالا سرم نیا از ترس بمیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی