دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

خخخخ......

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۱۴ ب.ظ

یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده

منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟

من دارم نمیرم !

من ندارم میرم !

نه من دارم میرم !


به مامانم میگم گشنمه

میگه : عزیزم نون هس ، تخم مرغ هس ، روغنم هس

برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور !

هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم …



پسره پست گذاشته : بعد از رفتن تو مثل فرهاد شدم در حسرت چشمان لیلی !

والا تا جایی که من میدونم فرهاد عاشق شیرین بود نه لیلی !

نمیگم عاشق نشید ولی خواهشا وقتی شکست عشقی میخورید

قبل پست گذاشتن یه نگاهی به کتاب ادبیاتتون بندازید …



شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون

حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام ؟



به قلبم گفتم

چرا خوابم نمیبرد ؟

این بی خوابی ها از کجاست ؟

جواب داد : زر مفت نزن ؛ ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار !

یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی ؟

جوابش منطقی بود کاملا

قلبمم اعصاب نداره



ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮦ

ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ

ﮦℓﮧﮩﮨ ℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ

ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ

ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦ

ﮧﮩﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ ﮧﮨℓ

ﮦℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮧﮨℓﮦﮧﮨℓﮧﮩﮨℓﮦℓﮧﮨℓﮦ

این جوک رو تو صفحه دکترا دیدم

خودشون که خیلی میخندیدند !

بخند کلاس داره



پسرا و دخترا تا وقتی با هم خوبن به هم میگن

دیونه ، غلط کردی ، بیشعور ، خُل و…

به محض اینکه دعواشون میشه میگن :

شما خودت فرمودی ، نخیر آقای (خانم) محترم ، حضرتعالی

منظورتون چی بود ، هر جور میلتونه ، خواهش میکنم و…

کلا این چه فازی محسوب میشه ؟



امروز تو حموم یهویی زدم زیر آواز بابام برگشته میگه : زهر خر کره مار :|

بیش از حد توانش عصبی شده بود :|


ﺍﯾﻦ ﻣﺘﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺗﻨﻤﻮ ﻟﺮﺯﻭﻧﺪ

ﻫﻠﻪ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﺩﺍﻥ ﻫﻠﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻪ ﯾﻪ ﺩﺍﻧﻬﻬﻬﻬﻪ



به عشق در نگاه اول اعتقاد داری ؟

یا بزنم لهت کنم…

کفاصط فقط یه بار دیگه رد میشم

خوب دقت کن!



اگه کسی چهارمین بار چیزی رو تکرارکرد و شما بازم نفهمیدی چی داره میگه

یه لبخند ژکوند بزن ، چند ثانیه بعد بهش نگاه کن

طرف خودش میفهمه تعطیلی …



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
....همتا.. ..

نظرات  (۴)

ههههههههه عالی بود همت مارملک.
پاسخ:
هههههه مرسی
very good
پاسخ:
Thank you
۲۷ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۹ .....عاری .....
خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
ههههههه 
حوصله نداشتم بخونمش ولی ههههههههههگخخخخخخخخ
پاسخ:
هههههههه     

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی