دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستان

آدم هارا از قدمت دوستانشان بشناس نه از تعداد دوستانش

دوستی یعنی........



با دوستت حرف بزنی و

از ته دلت بخندی..........!

آخرین نظرات
  • ۴ آذر ۹۵، ۲۲:۴۹ - Behnam
    😐
  • ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۲ - ...Armin ...
    عالی

ااا....

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ق.ظ
اون چه لذتیه که با آه و درد و خونریزی  همراه؟؟؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

لذته شهادته...

خاک بر سر منحرفت کنن:|

لابد پیرو آرمان های امام راحل هم هستی؟:|

بی حیا:|

خاک بر سر:|

قیافشو...

میمون

:|





✔زنگ زدم مدرسان شریف،

گفتم: مدرسان شریف؟

گفت: بله، بفرمایید؟

گفتم: مدرسان شریف؟

گفت: بله، درسته، امرتون؟

گفتم: مدرسان شریف....

گفت: مسخره کردین؟

گفتم: مدرسان شریف...

گفت: دیگه مزاحم نشین

....

حقضونه کصااافطا، یه کم بفهمن ما چی میکشیم:-|





✔یه مکالمه ی واقعی:

- تو کیشی؟

- نه طهرانم...


- نه، میگم تو کیشمیشی؟

- خودت کیشمیشی کصاااافت!!!


- نه منظورم اینکه تو کیش میشی؟

- آهااااااا داداشش هستم:-|




های بکس...

میگن دخترا از جاستین خعلی خوششون میاد،

پسرا برعکس

والا منکه اصن از جاستین خوشم نمیاد هیش تازه بدمم میاد


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
....همتا.. ..

نظرات  (۲)

۱۰ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۴ .....عارفه .....
هههههههههه
لایییییییک
پاسخ:
مرسی عاری
من بهش میگم جاستین برگر
پاسخ:
دقیقا برادرن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی